Ruskväder igen

 
 
Sådär äntligen.
Nu är jag hemma igen efter ledigheten. Börjar jobba på Tisdag efter all ledighet men det ska faktiskt bli rätt skönt att komma tillbaka i något slags vardag för en period igen. Sedan får vi se vad som händer framöver.Nåja vill inte skriva allt för mycket förän jag vet hur det kommer att bli. Endera kommer ni att se till mig ännu mer här framför allt på kvällarna eller så fortsätter det som nu.
Hur som helst var jag tvungen att ta mig ner på stan och handla lite mat. Fast fy vilket gråväder det är. Mulet och regnigt samt att det är kallt i luften men ingen snö. Nej en sådan här vinter vill man inte ha.Längtar efter snö om det nu tänker bli någon i år. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.
 
Passade på att mysa med syrrans ena katt när vi var där i helgen på kalas. Kunde inte låta bli faktiskt trots att jag är allergisk mot just katter(hade tagit medicin). Dessutom så kom katten gån på gång och hoppade upp i mitt knä och jag hade inte hjärta att fösa ner henne. Tror kanske att det var min tröja som hon ville gosa med, hade ju en tiger på den.Man kan alltid prova att gosa ihjäl vilda släktingar..Snacka om att hon spinner som en motor. När man har handen emot så känner man hur hela hon vibrerar & vem kan motstå det?
Inte jag i varje fal trots allt. Fast jag är ju väldigt glad att jag åtminstone tål hundar&hästar och inte har astma för utan djur skulle jag inte vilja vara även om jag inte har något eget husdjur just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0