Hejsan på er!

Jodå jag är här. Känner bara att jag inte haft så mycket att skriva om på några dagar utan det har varit rätt så lugnt. Håller fortfarande på och kurerar mig också har jag landat riktigt hemma och det ser inte längre ut som ett torkskåp i lägenheten. I dag har jag slappat förutom att jag var en sväng ner på staden och handlade. Trodde inte att de skulle ha öppet genom att det är helg men det hade de visst. Har faktiskt lyckats med en sak. Inte startat radion på hela dagen men okej jag erkänner. Har hängt framför TV och suttit här istället. Det har varit proppat med bra program.faktiskt. Började med att se cirkusen som jag missade i julas. Skrattade ihjäl mig åt huskeyn som blev uppblås :P och den lilla busiga ponnyn som vägrade hoppa fast jag saknade ju Pajazzo såklart.
Sedan såg jag ett program om Buckingham Palace som också var intressant. Vidare tänker jag se Porträttet på Eva Rydberg innan det blir dags för revy senare ikväll. Ska försöka hinna med att glutta lite på Det Okända också om jag hinner då jag inte vill missa det heller. Plus att jag sitter och ritar lite och ska duscha så nog har jag saker att göra alltid.Dessutom så har jag mer eller mindre bestämt mig nu för att ta tag i mina kökslådor o skåp. De ser verkligen eländiga ut och färgen har börjat släppa på fronterna.Så det blir till att måla om en i taget och ev skaffa nya handtag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0