Hallojsan

Hejsan svejsan på er alla.
Hoppas att ni hade det riktigt trevligt igår.
Själv åt jag nog lite väl mycket av den goda maten som serverades så jag har fått ta igen mig lite idag även om dagens föda inte heller var så dum. Känner mig dock fortfarande bitvis seg, svettas om jag rör på mig lite och har kvar den där dumma slemhostan.
Så det är ingen höjdare än utan det lär dröja innan man är riktigt kry nu. Fast jag försöker ändå hålla igång lite och se på tv en del. Kan inte bara bädda ner mig i soffan även om jag skulle vilja. Funderar i alla fall på att åka hem till på Fredag kväll och landa lite innan man ska börja jobba igen på Måndag.Håller i alla fall tummarna för att jag ska bli frisk innan dess då jag insjuknade innan jul men är det något jag har lärt mig också så är det att man inte ska stressa så det har jag inga planer på att göra heller. Det får ta den tid det tr också får man väl försöka börja i lugn takt helt enkelt. Nåja sitter ju mest vid datan på jobbet också så det kanske kan gå vägen men då får jag i alla fall tro att vädret kommer att frysa till lite med. För som det är nu med plusgraderoch kallt omvartannat tror jag att det bidrar till att hållla sjukantalet uppe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0