Fastnade

Hade inte tänkt spendera så mycket tid med Verona igår kväll.Skulle t spela lite men det visade sig att tiden snabbt rann iväg fast så är det väl alltid när man gör något roligt.När jag tittade på klockan så var den halv tio. Med andra ord var det bara att spara och avslura fast inte riktigt. Jag slog på tvn och såg på Det Okända medan jag väntade på att datorn skulle arbeta klart. Så kan man göra ibland. Hur som helst så har jag riktigt roligt just nu hos Verona. Hon är ju ute och reser en hel del. Dessutom så har hon börjat få fart på sin trädgård fast relationsmässigt kanske det är lite trassel just nu. Vete katten hur jag bär mig åt med simmarna där...hon har ju en kille men träffde en mer interessant bekantskap när hon var ute på ett av sina uppdrag,
 
Veronas absoluta favoritresmål är Egypten.
Här utforskar hon gärna omgivningen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0