Nu ska ni få se

Igår så blev jag äntligen klar efter att ha flyttat runt dem lite. Egentligen så ville jag bygga ett hus åt dem som var annorlunda men det slutade ändå med att jag följde en gammal ritning till sist. Fast jag måste ju ändå få säga att det ser bra ut sedan jag ändrade lite i den.Nu kan de i alla fall inte klaga på att de fått ett för litet hus, eller jo det är klart att de kan försöka men jag kommer inte att gå på det. Gillade ju faktiskt huset där Verona bodde först med men det kändes lite i väl minsta laget när Samir bestämde sig för att flytta in. Jo de har faktiskt gjort slag i saken och äntligen flyttat ihop. 
Blev inte riktigt klar med varken huset eller tomten dock igår men det är ju alltid bra att ha saker att jobbba med också. Dessutom får de tjäna ihop simdaler själva numera och de kommer även att skaffa ett semesterhus någonstans i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0