Nu så

 
Här är några av de kort som jag fotade i helgen på O'Malley. Det blev åtminstone några som blev bra :).Får göra ett nytt försök att ta fler nästa gång när vädret vill vara på den bra sidan. Dessutom så ser jag fram emot att kunna fota honom till våren på ett par av de ställen där jag fotat andra av mina modellhästar tidigare.
Här får ni i alla fall ett litet smakprov  så länge tills snön har tinat bort.
 
Från början så hade jag ju eventuellt tänkt göra om honom till en enhörning men allt eftersom jag funderat har jag slopat den tanken helt eftersom jag tycker att han är fin och har en så härlig utstrålning ändå. Om man nu kan säga att en modellhäst har det men visst ser han ut att vara lite busig ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0