God morgon på er!

Glad morgonstund på er alla.
Hur har eran dag börjat ?
Min har hitintills varit rätt lugn men så har jag ju inte hunnit göra så mycket än heller. Kändes som jag var väldigt frånvarande igår men det var så mycket OS att man faktiskt kunde bli lite asocial. Fast det måste man ju få bli ibland också eller hur för man kan ju inte umgås jämt&ständigt utan ibland måste man bara få ladda batterierna på sitt sätt. Det bästa är väl egentligen att koppla ner allt och gå ut i naturen men man vill ju ändå följa med lite på vad som händer.Igår var det ju dessutom rätt så roligt att vara svensk med två nya medaljer att lägga till samlingarna men samtidigt lite stolpe ut i herrarnas curling.Får hoppas damerna har mer tur ute på isen idag när de spelar final även om jag tror det kommer att bli riktigt svårt mot ett storspelande Kanada.
Nej nog om sport nu :) spelade ju en del Sims med igår såklart och paret Maguire , Verona&Seth har fått flytta till ett nytt hus ändå. Inte för att jag var missnöjd med deras gamla heller men de tyckte tydligen inte om att bo där. Hur som helst så tog jag med mig en del ideér från det när jag skulle bygga upp det nya som i alla fall blev mer rymligt. Till slut kommer jag nog att bli ännu mer nöjd med det också så det kanske var meningen att de skulle få flytta från början.Dessutom så har de ju sitt semesterhus med så jag tror att Zeth ska få resa lite och samla pengar så de kan fortsätta bygga på sin permanenta bostad och göra i ordning tomten helt.Jag lovar ni ska få se det sedan när jag kommit längre med ordningställandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0