Då har det hänt!

Igår så fick Zeth och Verona äntligen tillökning i familjen.Deras första barn ihop blev en liten gosse som fick namnet Eli. Ska bli spännande att se vad det blir av honom men två av de egenskaper han fick var atletisk och konstnärlig. Den andra delen kom nog från båda föräldrarna och den första gav jag honom med tanke på att hans pappa tycker om att träna. Så nu tror jag att de får bo kvar i sitt hus ändå eftersom de har skaffat nya husdjur med. Ja Merlin känner ni ju redan till men de har adopterat ytterligare två och fler katter kan det bli. De andra djuren som tillkommit hitills är katten Kraken som är en lysande jägare också sist men inte minst den lilla underbara border collie blandisen Hermione.Det ser åtminstone ut att vara mycket border collie i henne om man ser till utseendet så jag kunde inte motstå att låta dem få henne eftersom hon hade en bra egenskap i övrigt med nämligen något som hon delar med både Zeth och Verona nämligen vänlighet.
Sedan visade det sig också rätt så snart att katterna Merlin&Kraken kommer väldigt bra överens så där är det inga problem. Nu ska jag bara hitta en Morgana med åt dem.
Så det ser ut att bli en rörlig familj. Kanske tur att både Zeth och Verona kan arbeta på hemmaplan. Zeth som fiskare och Verona för tillfället som konstnär även om hon har magiska ambitioner. Undrar om Eli snappar upp något av det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0