Moffsan!

God morgon på er alla små glada hamstrar där ute!
Ja hejsan till alla er andra som håller på att gnugga sömnen ur ögonen. Vad jag gör ? Jo just nu stökar jag med mitt hus efter att matte har varit här och flyttat om sakerna igen. Nej jag ber om ursäkt, jag städar i oredan som alltid tycks uppstå då hon pysslat i min bur. Visst är det bra att hon tar bort vissa saker men samtidigt så kan hon orsaka kaos i min lilla hamstervärld. Fast vet ni vilken
bra sak jag kommit på nu ? Mista lilla jag försöker gnaga frenetiskt på burgallret så kommer matte och plockar upp mig, eller sp försöker hon få mig att sluta genom att faktiskt kalla mig vid namn. Jag tror att vi börjar göra vissa framsteg trots allt men det är ändå irriterande då hon måste störa mig då jag vill sova. Nåja jag får knyta mig under dagen istället då hon är fullt upptagen med att göra annat. Dessutom har jag hört vissa rykten om något som jag kommer att så jag kanske ska vara en snäll hamster och uppföra mig om det ska bli några smaskiga julklappar. För jag tror att matte ändå är väldigt förtjust i mig eftersom hon kommer och plockar upp mig för att jag inte ska fortsätta med mina rymningsförsök. Jag förstår ju inte hälften av vad hon säger men jag tror hon försöker förklara varför det är en så dålig idé att gnaga på just galler.
 
Ibland får matte för sig att jag måste jobba för att få godbitarna.
Så här får jag bära mig åt då matte varit i farten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0