Mascarpone

Nu ska ni få träffa min senaste sim. Hade egentligen tänkt vänta med att presentera henne för er men eftersom jag kommer att vara här lite till och från under helgen så har jag gjort valet att visa upp henne nu istället. Egentligen är hon inte alls speciellt praktiskt road av matlagning som jag tänkte mig att hon skulle bli men hon tycker åtminstone det är kul att läsa nya recept och lära sig dem. Så det kanske inte blev helt galet den här gången åtminstone.
Hon heter Valentina och delar bostad med sin katt Geisha. Som ni nog redan kan gissa så tycker hon om gult och har valt att låta vissa detaljer i inredningen få ha den färgen. Fortfarande så är det en bra bit kvar innan hon har en stadig ekonomi men hon har åtminstone ett fast jobb.
Hon tycker om att leka med sin jatt och de är bästa vänner.
 
 
Just nu ser hennes hus mer ut som ett mörkt kyffe jag vet, men det ska det snart bli ändring på.Dessutom så inträffade något stort också under dagen i familjen Hernandez men vad det var kanske ni får veta efter jul eller någon gång under dagen imorgon om tid ges till det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0