Mackenzie Porter

Så heter min allra nyaste sim. Från början så hade jag planerat för att göra henne helt annorlunda . Under processen blev jag dock inte nöjd med hennes personlighet så jag följde den mall jag brukar använda annars. Till sist var jag nöjd och kunde börja spela i det nya kvarteret. Hon bor i ett trevligt litet hus. Ja det blev trevligt till sist fast det krävdes både ombyggnation och renovering på det.
Hon älskar i varje fall alla sorts djur vilket kanske märks.
Numera delar hon bostad med lilla Ariel sedan den minsta familjemedlemmen anjovisen Jalapeno dött. Om hon är speciell ? Ja kanske lite för vem i världen har en anjovis i en fiskskål ? annat än en äkta djurälskare. Sedan tycker hon också om att fiska , snorkla och att måla. Fast det är ju bara några av hennes intressen också. Hon borde tycka att författande är roligt eftersom hon vill bli en lysande författare men inte det. Nej , hon är inte heller speciellt road av matlagning i alla fall inte den praktiska biten men hon hr trots det inlett en kulinarisk karriär.
Så här såg huset ut från början då MacKenzie flyttade in.
 
Utsidan.
Valde dock att bygga om det till en del.
Det är inte smart att försöka elda upp köket.
Här är hon alltså , fröken MacKenzie Porter
Lilla Ariel som är mattes ögonsten.
Hon försöker dryga ut sina inkomster genom att sälja en tavla då och då.
Här är hennes arbetsplats, bistron Lilla Korsika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0