Ibland går...

Ibland går saker inte riktigt som man har tänkt sig.
Fast idag har det faktiskt känts jättebra trots allt. Till och med tandhygienisten tyckte jag såg positiv ut när jag var där på förmiddagen, Tydligen har jag ännu en visdomstand som växer galet i alla fall, så jag kanske blir av med den också. Har ju dragit en sådan tidigare men jag undrar om den här inte sitter lite knivigare till så det kanske är därför de låtit den vara. Har ju inga bekymmer av den, men den ligger i alla fall på snedden. Det här trots alla år av tandreglerings, räls och jag vet inte vad. Nej nu till helt andra roligare  saker. Fick ett väldigt efterlängtat paket :) med lite roliga saker i så nu ska jag klä på mina små pållar lite så kanske det dyker upp en del foton här sedan när jag är klar. Kunde dock inte vänta med att ta kort på den mest efterlängtade av dem, nämligen ingen mindre än Vargtass.
Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska måla honom eller inte, han är liksom lite fulsnygg helt enkelt med sina olika nyanser på kroppen. Dessutom är han tillräckligt magisk för mig& passar som hand i handske med tanke på vilket djur jag gillar. Så han får i alla fall vara tills vidare tror jag.
Matilda(isabellen) verkar nöjd med sin nya grimma som klär henne så bra men vad tittar egentligen Trace efter för läskigheter ?
Blev lite inspirerad och kände för att försöka fixa till ett träns i alla fall och det blev väl i alla fall rätt så bra för att vara första försöket alltså. Inte perfekt men det ska det ju inte vara heller utan man måste lära sig vad som fungerar och inte tror jag. Mockaimitationer är dock lätta att jobba med och lätt att ändra om något går fel.
Ser inte allt för pjåkigt ut eller vad tycker ni  med min Ranger som glatt leker fotomodell.
En del putsning kvar på tränsets andra sida men det går i alla fall framåt i viss westernanda :) och det passar ju faktiskt med ett svart träns också eftersom sätet på sadeln är det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0