Haj på er!

Hejsan eller ja hej på er allihopa där ute.
Idag hade jag blandat ihop dagarna alldeles och trodde jag skulle till tandläkaren, fast egentligen var det imorgon jag skulle dit. Nåja ingen skada skedd. Det var bara att gå in och handla lite istället då jag ändå va nere på stan innan jag kunde traska hemöver i godan ro, Så då fick man sig en liten promenad och det skadar ju ingen. Egentligen borde jag ta mig i kragen då jag är hemma men man blir mer lat den här årstiden också. Nåja nu var det inte bara det här jag tänkte ha på tapeten idag utan det var ett par saker till som jag ville ta upp till ytan.'
Igår råkade min sim Noona ut för en hajattack när hon var och dök. Eftersom det var första gången jag råkade ut för det här blev jag såklart orolig för henne men hon klarade sig undan med några skråmor. Hoppas hon lär sig något av det här, att vara mer försiktig kanske också får väl hennes make(jo de är nygifta) Guillermo plåstra om såren så läng medan hon rabblar någon fin ramsa. Det som verkligen är roligt med dessa två är hur bra det faktiskt passar ihop, några saker skiljer dem åt men i stort sett har de samma intressen också arbetar de ju båda två inom flygvapnet. Fast de får ändå vända på slantarna så här i början, de fick ett litet bidrag för att kunna färdigställa huset men resten får de vackert skrapa ihop och det är de på god väg att göra nu också.
Sedan så måste jag också reflektera över en helt annan sak gällande MSP, alltså Moviestarplanet. Om ni spelar det vet ni att det varje vecka finns ett gällande tema och en tävling där man ska skicka in den bästa filmen, rummet, arbooken eller looken. Ändå så händer det att vissa skickar in en massa random saker som inte alls har något med själva temat att göra. Är det verkligen rätt att göra så och hur kan det komma sig att något som inte följer temat kan vinna  ?
Åtminstone jag tycker det är självklart att det man skickar in ska vara på just det temat och man ska inte rösta på saker som inte heller hör dit, eller tänker jag tokigt ? Nåja nu har jag i alla fall sagt vad jag tycker och det är min åsikt.Tror ju inte att det underlättar för support heller som ska behöva sitta och gå igenom oceaner av material som aldrig borde ha kommit in till dem.  Vad jag pysslar med idag ?
Tänker föröska jobba lite med ett projekt, sedan kan det bli lite Sims 3 också blir det förstås en dos sport med då damernas skidskytte är i kväll innan hockeyn. Sedan har jag hittat ett löjligt roligt spel på FB som heter The Rats Online.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0