God Jul till er alla!

Hejsan på er allihopa . Nu är världens bästa lilla hamster här igen. Mja eller inte riktigt utan det är matte som får står för skrivndet som vanligt. Själv så har jag knoppat efter morgonens firande av lilljul. Tänk vad hon kan komma på för idéer. Fast lite kul var det ju eftersom hon hade överöst mig med små röda paket. Nej den där matten är inte så dum att ha ibland utan hon är faktiskt rätt så bra emellanåt. Den där konstiga figuren som stod bredvid presenterna kan vi dock disskutera, honom kan vi undra vad man ska till.
Sedan vet jag inte om paketen heller var så roliga, innehållet var helt klar bäst. Tack matte för alltihopa, speciellt de där mumsiga kräckersena. De är verkligen delikata och äntligen hade du fått tag på mina favoritdroppar med, säger du sallad &prasslarlite med påsen så kommer jag kilandes blixtsnabbt.
Man måste ju få klättra upp och inspektera vad man ska få.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0