Konstig känsla

Nyss fick jag en så konstig känsla då vi var på väg hem från staden efter att ha uträttat en del ärenden. Radion stod på och beskedet kom om att Robin Williams är död. Först hade jag svårt att riktigt ta in det och ville inte tro att det var sant. Dock stängdes radion av eftersom vi snart kommit hem så jag fick höra bekräftelsen. Det är verkligen sant, en av världens största skådespelare och en man som fått så många, inte minst mig att skratta hysteriskt är borta. Samtidigt så hade han också en allvarlig sida som han visade i Döda Poeters Sällskap eller Good Will Hunting. Nu känns det bara tomt och konstigt på alla sätt att han inte finns längre...men det är väl just för hans gärning och vad han har skapat som vi främst ska komma ihåg honom. Sedan ska man inte sticka under stolen med utan solen också har sina fläckar men vad är det som leder människor till att bli deprimerade ?
Fast det kanske också är ett tecken på att man inte kan köpa den där lyckan med kontanter utan att det krävs andra saker för att man ska må bra inifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0