Hoppsan

Nu märker jag att det var alldeles för länge sedan jag skrev här. Det har alltså gått närmare en vecka utan att jag har gjort något inlägg. Ibland blir det så men nu har det framför allt varit det ostadiga vädret som gjort att jag inte kunnat sitta vid datorn. Kunnat eller velat för den delen. Man kanske blir lite överförsiktig då man haft ett moderkort förut som blivit grillat men det är alltid bättre att ta det säkra före det osäkra då molnen hopar sig. Nu är jag i alla fall tillbaka i stan så då är det ju lite säkrare. Det blir en del att uppdatera i alla fall när man låter mer tid gå. Håller som bäst på att packa upp en del saker och sedan ska det städas mer men nu ska jag bara landa först. En sak som dock är väldigt skön att ha ordnat är en ny dator med bra grafik så jag slipper stressa igång över det. En som inte har landat här hemma riktigt än är Meeko för även om han är flyttad så är han lite stressad men jag får tro att han inte tänker hänga och gnaga på gallret resten av kvällen men han borde i alla fall slappna av om en stund. Tur att man inte flyttar så ofta i alla fall. Fast det bästa är ändå att jag har hittat igen min ena historia som jag trodde att jag råkat ta bort. Den låg i den mapp jag trodde, bara en bit längre ner där jag inte kollat. Det kändes väldigt skönt att  den har kommit till rätta så att jag kan fortsätta skriva på den när jag får väldig inspiration ibland. Nåja annars ha jag pysslat på med en del mindre projekt men ett par av dem är jag färdig med och dessutom har jag lyckats med att komma igång och äntligen sortera upp alla mina foton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0