Halljosan

Hejsan på er allihopa. I helgen så har jag funderat lite och bestämt mig för en sak. Eller så tänker jag åtminstone prova. Man måste ju göra det för att vet om det fungerar. Ni har ju tidigare kunnat läsa om olika små pysselprojekt jag har för mig, till och från. Nu tänkte jag i alla fall göra ett försök att dela upp det på två bloggar igen. Såklart tänker jag ha vissa saker kvar här men de mer kreativa sidorna kommer jag att lägga på cottonblue.blogg,se i fortsättningen. Jag har även lite funderingar kring av eventuellt hitta på något ytterligare med ett av mina intressen men behöver kolla lite hur det ser ut först innan jag kan satsa vidare. Så nu vet ni lite av vad som är på gång men ni behöver alltså inte bli oroliga om det kommer mer sporadiska inlägg här men spelsidan blir i alla fall kvar :). Om ni dessutom kollar in på den andra bloggen så tror jag att ni kommer att känna igen er till stora delar eftersom jag valt att behålla delar av designen. Detta eftersom jag verkligen gillar stilen och tycker att den passar där också. Jag menar att det bara är dumt om man försöker ändra på något som fungerar bra , eller hur ?
Nåja nu vet ni i alla fall. Annars så har jag mestadels tagit det lugnt i helgen och just nu ögnar jag på TVn, strötittar på Finnkampen som går. Det är verkligen jämt i år. Fast det är roligare när det inte skiljer så mycket mot att det ena laget är överlägset, det blir mer sport så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0