Idag så

I dag såg det ut att bli ett riktigt höstrusk igen.
Åtminstone imorse så jag passade på att gå förbi tvättstugan innan jag traskade på jobbet och ta ett par tider.
Lika bra att tvätta och lägga undan lite sommarkläder tänkte jag.
Nu däremot så skiner solen. Även fast det är svalare i luften så känns det ju härligt att den har kommit fram.
Blir nästan sugen på att ta en promenad men jag måste göra bort lite ärenden med. Får ta vara på solen en annan gång.
Dessutom så måste jag kika igenom bilderna som jag återfann igår. Hann ju bara gå igenom en del innan jag kände att det var dags att bryta. Det gäller ju att man gör lagom mycket och inte tar på sig en massa uppgifter som man sedan inte gör klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0