Hejsan på er!

Hejsan på er alla!
Idag hade jag bara lust att dra upp täckte när jag vaknade och tittade ut genom fönstret.
Grått, blåsigt och regn i luften. Med andra ord kanske typiskt höstväder eller ännu mer passande så var det klassiskt hostväder. Är ju fortfarande förkyld. Även fast det känns lite bättre så rosslar jag och har kvar en del snuva med. Borde egentligen ligga nerbäddad men det känns bra att sitta uppe för snuvan med. I alla fall så försöker jag vara igång det jag orkar utan att jag tänker efter för mycket.
Igår så kom jag äntligen igång med återuppbyggandet av hus i Sims 3 med
 
Som tur var kom jag ihåg hur ett av husen såg ut. Fast då jag tyckte att det var förs stort så valde jag istället att göra det lite mindre och ändrade planlösningen lite men jag är riktigt nöjd så här långt.
Nu ska jag bara göra iordning resten av tomten och bygga till ett kombinerat stall/garage innan den nya familjen får flytta in. Hade ju en gammal familj med men jag funderar på om jag ska ta bort den eftersom jag blviit väldigt nöjd med den nya istället.
Här är Alice Collins. Hon bor ihop med sin kille, Frank Harvey hans hund Ikko och sin egen häst Custer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0