Dansar

Nej men nu är det nästan så att jag har lust att ta några skutt upp från stolen. Anledningen till detta är att jag ikväll fick för mig att gå igenom ett av mina gamla minneskort. Tänkte att det kunde behövas sorteras lite bilder & vad tror ni dök upp på det ?
Jo mycket riktigt bilder som jag mycket väl visste om att jag hade någonstans. Var bara inte säker på var utan trodde att de låg på mitt USB minne som mystiskt försvunnit. Nej än har det inte dykt upp men skam den som ger sig.Dessutom blir man ju bara fusterar och arg på sig själv ju mer man söker så just nu tror jag mest på att det är i någon ficka, låda eller väska men jag tänker inte söka aktivt. Det dyker nog upp en vacker dag. Hur som helst så hittade jag igen några bilder ikväll i alla fall och det känns skönt. Speciellt eftersom man ju visste att man hade dem men jag befarade att jag i värsta fall skulle behöva fota om pållarna igen. Det hade väl visserligen inte gjort något heller men det hade ändå känts en smula onödigt. Dessutom låg det en del andra foton med på minneskortet som kan bli användbara.
Annars så pysslar jag mest på här hemma. Försöker räkna ut hur jag ska få plats nu när jag fått ta hem alla mina saker från utställningen men jag tänker nog börja flytta i ordning dem först imorgon.
För ikväll ska jag bara ta det lungt, slappa lite och se på TV också har jag ju spelat Sims såklart.
 
Alice är ute och leker med Ikko i den nyfallna snön.
 
Medan Frank har kommit in efter att ha varit ute och åkt skridskor.
 
Kunde inte hålla mig från att installera Destination Världen här hemma heller och det funkade faktiskt bra. Provade ju med Universitetsliv för ett tag sedan men det laggade, så tanken på att ha det har jag lagt ner..får nöja mig med att jag fått in hela på päronens dator istället så jag har nästan hela här i alla fall.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0