Bökigt

 
 
Igår så försökte jag spara mitt sims 3 spel men det gick inte.
Fick istället upp en ruta där det stod felkod F12 , läs readme filen.
Nåja gick ut på nätet och googlade. Det verkade som om många andra också haft det här problemet.
Följde de rekomenderade åtgärderna och först så verkade det fungera som vanligt men efter att jag hade sparat ett par gånger så var felet ändå tillbaka. Så idag ska jag se om jag kan få någon rätsida på det här. Som tur var så hade jag kopierat och sparat källfilen för kvarteret på en annan plats som det rekomenderades.
Känns som att EA skulle behöva fixa en hel del buggar istället för att släppa ett Sims 4.
Fungerade lika illa när jag kom hem och felet kvarstod så jag bestämde mig för att börja om helt och hållet.
Tömde min Savesmapp och startade upp igen.
Hitills fungerar det fint om jag kommer ihåg att pausera innan jag sparar också ska jag komma ihåg att spara ofta men det fungerar ju åtminstone och familjerna var kvar.
Så det blir att bygga nya hus till alla istället men det ska nog gå vägen.
Lustigt hur en bugg plötsligt kan uppkomma bara sådär.
Nu ser i alla fall familjen La Rochelles gård ut så här. Satte dit dörrar &fönster på garaget med
också ska jag anpassa muren runt trädgården samt att fixa stigarna men det känns verkligen som att det är skam den som ger sig.
Dessutom har jag skissat på en liten sak i dagarna med som jag känner mig rätt nöjd med även om jag kanske kommer att jobba mer med ritplattan och photoshop på den innan jag blir helt nöjd.Dock så ser man nog att det är en border collie och det är ju alltid ett framsteg.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0