Var katten har jag lagt den..

Började på ett till litet projekt idag. Ett som är tidbsbegränsat eventuellt men fick genast en tanke om hur jag ville ha det. Blev nära på klar innan jag gick för att hämta fyllningsmaterialet till fodringen. När jag tittade i hallgarderoben så...puts väck. Den fanns inte där, borta och trots att jag kollade igenom skåpen så kom den inte fram. Vet så väl att jag haft massor..men inte hjälpte det inte. Alltså är det fullkomligt möjligt att förlägga saker även i en liten etta. Men jag lyckades i alla fall göra bort en del andra saker så länge. Ska söka en vända till sedan så får vi se om den dyker upp annars får jag väl gå och köpa det och nya kantband i bomull för de kom inte heller fram. Nej jag har inte blivit totalt virrig men ibland kan man undra fast jag ska kolla om sakerna är hos päronen med. Har ju en del grejor kvar där + att en del åker mellan på helgerna. Det är väl det svåra med att ha tillgång till två ställen. Fast man vet ju i alla fall var man ska leta när något saknas och det är alltid bra :)
Är det inte på det ena stället kan man alltid kolla på det andra.
Nej nu ska jag fika lite innan jag gör bort några måsten innan jag ska hoppa in i duschen och ladda Sims under tiden fast allra först måste jag stöka undan pysselresterna. Inte klokt att det kan bli så mycket tygbitar av så lite klipp*skratt*. Nåja resterna kanske jag kan ha till dockhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0