Tokig

Ibland blir jag tokig på mitt sims 3.
Nu hade jag fixat det trodde jag, tills igår.
Skapade en ny Sim. Den utomordentliga snobben Lydia Strallen.
Hittade tyvärr inget hus eller tomt som passade henne direkt så jag placerade ut några fler tomter att bygga på.
Precis när jag skulle flytta in henne händer det igen. Spelet kraschar. Nu har jag kollat upp både grafiken och spelklienten utan att hitta några synbara fel. Vad orsakar då krascharna och hur ska jag hitta om det är problem med något jag har installerat ?
Vill ju inte ta bort allt mitt material och jag har hämtat det mesta på välkända sidor för nerladdning till Sims.
Tycker det är konstigt att det funkar hur bra som helst ett tag innan felet uppstår. Ska försöka starta upp det idag igen också får vi se hur det går. Klart är i alla fall att hon kommer att få ett modernt hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0