Simsat

Blir visst mycket som kommer att handla om Sims idag. Fast så blir det ju ibland. Det är ju inte helt otippat eftersom jag tycker väldigt mycket om att spela det. Åtminstone ibland även om det kan gå i vågor med. Vissa perioder spelar jag mer och vissa nära på inget alls. I dag hade jag i alla fall en tanke om att börja bygga om stall och tomt åt Connie och hennes djurfamilj.
Var ju inte nöjd med det jag hade byggt från början. Det kändes på något vis för stort för dem.
Till storleken kanske det nya inte kommer att skilja sig så mycket från det gamla men till utseendet är det väldigt olikt i och med att jag ändrade läget på stallbyggnaden.
Så här ser huset alltså ut. Må hända att det är lite stort för Connie och Wicca(katt) men alla rum på övervåningen är inte möblerade än och jag lovar, de är inte så många så huset ser större ut än vad det i själva verket är.
Här har vi huset och stallet som nu har hamnat rakt bakom istället.
 
Det här är alltså  det nya stallet som innehåller fyra boxar och sadelkammare.
Foderrummet ligger på övre planet.
Måste fundera på vad jag ska ha bredvid stallet dock.Endera så blir det ett område för att träna kapplöpning
eller en skog..kanske båda. Dessutom så har jag ingen aning om jag ska flytta på hagen och sätta ridbanan där den är istället. Också gör det ju en hel del när man lägger ner lite mer jobb på landskapet runt omkring.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0