Nyaste kvarteret

Hejsan på er.
Nej jag har inte försvunnit. Har bara inte haft någon ork på ett par dagar att sitta vid datorn eller så har jag varit upptagen med att pyssla men nu är jag i alla fall här.
Tänkte passa på att ge er en liten Simsad uppdatering på vad som händer i kvarteret.Logan och Connie har döpt sin son nu i alla fall. Han heter Noel.Fast ni lär ju ändå få veta hur det går för dem framöver :)

Tänkte passa på nu istället att presentera min nyaste Sim för er. Hon heter Lydia Strallan.Egentligen så kanske det räcker med att ni ser henne för att klura ut vilken personlighet hon har eller ?
Så här bor hon. Tror jag lyckats rätt så bra med att göra ett modernt hus. Inget att bo i för den som inte vill bli sedd.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0