Glada nyheter

I dag har jag glada nyheter åt er trots förlusten i fotbollen igår.
Jo jag följde med på tv och såg matchen. Annars brukar jag inte vara så road av just den sporten men man måste ju se om vi tar oss till VM.
Hur som helst så lyckades jag få ordning på mitt Sims 3 som kraschat en del på sistone. Kollade grafiken och drivrutinerna behövde uppdateras. Hade tydligen den gamla versionen trots att det stod att de skulle vara ok. Knepigt men nu verkade det åtminstone som att det fungerar igen.
 
Passade på att rensa min inkorg på familjer men valde att göra om en sim &byggde ett litet hus åt honom.
Så här fint bor Logan nu vid havet. Mååste lägga ner lite mer jobb på tomten och invändigt fast jag blev riktigt nöjd igen.
 
Dessutom så har jag ju en teckning på gång. Den lär bli klar idag .Ska försöka i alla fall men jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska fylla i kantlinjerna eller inte...så jag kanske lägger upp den här sedan idag för att höra vad ni tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0