Gården

Som ni redan vet och säkert har sett ni som följer min blogg håller jag på att bygga om en gård i Sims 3.
Var långt ifrån nöjd med hur den såg ut från allra första början. Kommer faktiskt knappt ens ihåg det nu eftersom jag ändrat på så mycket. Eller egentligen kanske jag inte har gjort det. Har ju i själva verket bara bytt plats på stallet men jag har jobbat desto mer med att få till resten av tomten.
 
Det kan minst sagt se lite lustigt ut när man sitter och leker landskapsarkitekt.
 
Fast till sist blir det som man tänkte sig. Hästarna har fått en ö mitt i hagen.
Just nu ser gården ut så här. Det är verkligen inte alla som har en upplyst ridbana.
Det som jag måste jobba på nu är lapplöpningsovalen vid stallet samt trädgården närmast huset.
Fast det blir verkligen ett fint ställe. Snudd på att man skulle vilja bo där själv.
Här har ni en bild på Custer i lilla hagen framför stallet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0