Äppelfilanfall

Jag ska försöka att inte bli allt för tokig idag.
Anledningen ?
Skivan som håller mitt tangentbord uppe hemma lossnade ..igen.
Som sagt det är inte första gången det händer och inte lär det bli den sista men det är verkligen jobbigt.
Ena skruven som ska in var för kort och den tar inte heller när man försöker dra åt så nu satte jag bara fast den hjälpligt innan jag gick,
Får fixa resten sedan.Fast det är inte det enda. Ena hyllan som man ska kunna lägga saker på är härligt instabil då hålen där stöden ska in har blivit ojämna.Suck visst låter det som jag borde skaffa ett nytt databord.men de flesta jag tycker om är för dyra :/
Varför ska det vara så svårt att hitta något funktionellt i trä som inte är svindyrt ?
Dessutom så hände en sak till i helgen som först oroade en del. Min systers ena häst har gjort illa sig och slagit upp rätt fula sår på huvudet. Förhoppninsvis så kommer de att läka av sig själv ändå eftersom de hade börjat gå ihop och att peta i dem för mycket kan ju bara ställa till det mer. Vi får se hur det går helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0