Typiskt mig

Egentligen så tänkte jag vänta med att skriva tills jag är klar.
Fast nu får det bli ett kort inlägg i alla fall. Det är så typiskt mig.
Jag hade nästan gjort tränset till ena modellhästen klart när jag fick för mig att kika på en riktig repgrimma, Förmodligen var det väldigt dumt gjort av mig för jag fick genast en idé om hur man skulle kunna förminska den. Sagt och gjort så tog jag några bitar garn bara för att göra ett prov för att se om det gick.
Nu sitter jag här och är så när som på klar och såklart blev det bättre än det första jag hade påbörjat :P
Nog för att man får klippa lite och improvisera men läckert blir det. Så nu måste jag börja om med ett nytt som jag dessutom ska fläta ihop med de rätta färgerna.
 
Provtränset har inte fått några tyglar än men jag vet hur de kommer att fästas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0