Hejsan hoppsan

Hallojsan på er igen.
Då var man tillbaka i stan för en ny vecka.
Det känns bra att vara hemma även om jag inte har något emot att vara hos päronen ibland med såklart.
Just nu sitter jag och småtittar på hsthoppningen trots att inte Roffe är med men det är ju ändå kul att se hur det går för de andra.Otroligt fina hästar men jag skulle aldrig våga hoppa ett hinder på 1.60..tycker att 1.20 ser nog högt ut och det största jag skuttat över är låga cavalettihinder.Fast jag är inte någon tävlingsmänniska själv heller utan tycker mer om att lufsa i skogen och än mer kanske att hantera hästen än att rida egentligen.
Fast det är väl tur att alla är olika men det är ändå kul att kollla på de som verkligen kan.
Annars tror jag inte att det händer så mycket för tillfället utan det är rätt lungt. Fast jag har kommit igång med att göra minimöbler lite i alla fall också är det ju en del pyssel på gång också förstås.
Också har jag spelat en del Sims såklart fast jag blev tvungen att flytta min nyaste Sim till en ny tomt och bygga ett nytt hus åt henne eftersom den första tomten hon bebodde inte var jämn.
Hon heter i alla fall Dawn McLauglin och har tre små corgisar som heter Denver,Dolly och Deanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0