Connies nya lya

Så här ser Connie och Wiccas nya bostad ut för tillfället.
Tanken är att det ska få bli en grön oas och jag tror att jag är på rätt väg. Det känns åtminstone som så.Än så länge är dock Wicca ensamt djur i huset fast det lär hinna ändras eftersom planer på fler finns.
Dessutom så ser ni också att hon har kommit igång med att odla lite grödor. Har inte riktigt bestämt mig för om trädgården ska se ut som den gör nu men det får åtminstone se ut så här tills vidare.
Nästan att jag får lust att jrympa och flytta in i spelet när jag ser hur mysigt huset blir och inte kan hon klaga på utsikten heller.Tror att jag vågar säga att hon bor som det anstår en riktig häxa att göra.
Visserligen så är det kanske inget slott men en stuga är mycket mer hemtrevligare. Håller ni inte med om det ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0