Serie

Har ett problem.
Såg på en bra serie i när jag låg och slötittade på TVn i Söndags.
Fast jag har ingen aning om vad den heter. Har försökt att hitta den i någon tablå men jag hittar inte ens någon ledtråd till vad det skulle ha kunnat varit,
Vet att jag bytte mellan en massa olika kanaler men den gick endera på 3,5 an,7 an eller på kanal 9 det är jag rätt säker på.
Samt att det var på förmiddagen, någon gång före lunch men det är allt jag vet.
Någon som har en blekaste om vad det skulle kunna vara?
Tror den handlade om en advokatbyrå där bland annat en lite kraftigare tjej jobbade, hon kan ha varit olyckligt kär i en kollega med men de gick inte in så djupt på det utan fortsatte med fallet.
Någon som är bra på TV serier och känner för att hjälpa mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0