Nej nu ni

Hejsan och god morgon på er.
Vilken strålande vacker dag det är idag.
Nej jag tänkte inte börja med att klaga över vädret för det kan man verkligen inte eller jo.
Visst det är skönt med sommarvärmen som kommit nu men håller det i sig så kan det bli FÖR varmt. Det kan det faktiskt bli.
Så det gäller att dricka mycket vätska och hålla sig undan den värsta värmen & solen.Vem behöver egentligen åka på semester utomlands när det finns tillräckligt många platser att se och upptäcka i vårt avlånga land ?
Även fler&fler börjat tänka på det så känns det fortfarande som om vi har en lång väg kvar att gå där. Man behöver inte göra så långa utflykter utan det går faktiskt jättebra att göra fler kortare istället.
Det är så man kan hitta de där små smultronställena.
Har man dessutom tur så ligger ställena mitt inne i skogen, långt borta från alla ligister som annars verkar tycka att det är roligt att förstöra både för sig själv och för andra. Riktigt vad det går ut på har jag svårt för att förstå. Jag tror ju inte att de själva skulle tycka om heller om någon annan hade sönder något som är deras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0