Foton från helgen

Här kommer lite foton som jag plåtat i helgen när jag varit iväg på kalas.
Blev förstås mestadels djurfoton som vanligt men det kan inte hjälpas :P, speciellt inte när det finns underhållande kattungar i närheten och en leksugen border collie.
 
Lyckades få rätt fina bilder tror jag på körsbärsträden som står i blom, trots blåsvädret
Otroligt fin regnbåge som visade sig mellan skurarna som var innan helgen
Vet inte om man kan ha så mycket större ögon än så här, men visst är den söt ?
Perfekt posering framför kameran
Alltid lika fina Misse-Måns.
Nej nu vill jag inte vara med på bild längre, ta bort kameran.
Till sist fick han i alla fall upp flåset efter att jag kastat bollen till honom i en kvart.
Helt klart roligt och man blir på så bra humör av att få leka men en trevlig unghund.
Vet ni att så fort han hade kommit ur bilen och sluppit kopplet så sprang han& hämtade bollen och la ner den vid mina fötter. Det kan man ju inte motstå eller hur ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0