Vilket lopp!

Måste få säga en sak först.
Vilken kämpainsats av Johan Olsson på VMs avslutande femmil.
Jag var rädd att det inte skulle hålla men vilket lopp.
Hur hela laget höll ihop det. Roligt att se :)
Man kan inte fyllas av annat än beundran när man sitter i tv-soffan själv och ser dem forsa fram i spåren. En annan blir ju helt färdig av 5km på två timmar i lugnt tempo & i vissa av utförskörningarna de har skulle en annan nog stå på näsan om man inte spände av sig skidorna och gick ner. Med andra ord ett STORT grattis till hela gänget och äntligen fick det bli ett guld efter att vi badat i silver tidigare under mästerskapet.
Nog för att det är ju bra det också men det är alltid kul när vi får vinna :)
Annars har det kanske gått ett par dagar utan att ni har sett mig på MSP men det finns ingen anledning till oro. Dels har jag gjort annat och delvis är jag lite småkrasslig igen så jag har försökt vila en del och låtit bli att vara inne när det laggar men jag hoppas att det ska bli bättre på båda de fronterna. Fast nu vet ni i alla fal lvarför jag kan dröja med svar och så ibland....också frågar jag mig varför är så många otrevliga eller skickar taskiga meddelanden när jag säger att jag vill lära känna folk lite innan jag blir vän ?
Jag menar man blir väl inte vän med totala främlingar irl heller eller går man fram till dem och frågar: hej ska vi bli vän ?
Man blir ju inte mer sugen på att bli vän med folk när vissa gör på det viset, det tycker jag inte borde vara så svårt att förstå.
Eller när folk kan efter att man pratat ett tag , trots att man säger att man inte gillar de som tigger så får man ändå frågan: Kan jag få en present?
Vad är det svåra med att förstå ett enkelt NEJ ?
Till det andra hör att jag har bestämt mig för att ge Sims 3 en till chans för det är ju faktiskt lite roligare sedan om man köper till ett par pack och kan ha levande hästar än statyer. Dessutom så kom jag fram till att det faktiskt blir bättre med mer detaljer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0