Återkommande

Är det fler än jag som håller på att bli tokig på MSP just nu ?
Inte det?, mycket märkligt.
Sidan fungerar ju som sagt rätt bra på datorn hemma och på päronens maskin men på den här där jag sitter nu är det omöjligt att ens kunna läsa meddelanden,kolla forum eller mata booniesar.
För att det ens ska gå och samla får jag dessutom hålla på att relogga hela tiden &snart är mitt mått rågat.
Vad är det egentligen som händer med sidan måste jag få undra ?
Visst att det kan bero på uppdateringarna till viss del men så här mycket och länge har det ju aldrig krånglat förut så jag tror att det här bara är en del av varför sidan blir seg.
När jag försökt kontakta support via mejl har jag bara fått svaret:Har du provat att byta webbläsare ?
Men varför skulle det vara fel på den när alla andra sidor går bra och fler har samma problem ?
Nej skärpning helt enkelt för det är ju dessutom bara onödigt om vi som är VIP ska hålla på och betala för något på en sida som faktiskt inte fungerar fullt ut.
För så länge det här felet finns tror jag sidan kommer att ha svårt för att locka nya betalande medlemmar.
I alla fall om man vet om det här innan. Jag vet att jag då inte skulle börja spela MSP om jag hittade det nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0