Goddagens på er

 
Hejsan på er alla glada Bubblare som har tagit er upp ur sängen och hallojsan på er andra med.
Jag hoppas att alla passar på att njuta av sommaren nu, åtminstone om ni har lika bra väder som det är här.
Nämligen strålande sol och en klarblå himmel + att det faktiskt fläktar lite skönt också. Annars så tar jag det bara lugnt här och gör inte så mycket fast det är ju rätt skönt. De dagar när det varit som varmast har man ändå inte orkat göra något.
Blev klar igår med mitt andra kvarter till Sim, så här blev det..
Om ni tycker jag gör fina kvarter och vill ha dem i erat eget spel så laddar jag upp de jag är mest nöjd med till
http://se.thesims3.com/, där det för övrigt finns många andra fina saker som andra har skapat.
Tipsar om sidan för er som inte redan hittat dit eller så påminner jag er andra om den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0