Oj har..

Oj hur har det kunnat gå en hel vecka utan att jag har skrivit någonting här?
Det är en bra fråga men det har faktiskt inte hänt så mycket utan jag har mestadels tagit det lungt och njutit av den sista veckans sköna semeste då jag börjar på måndag.
Egentligen skulle jag ha börjat nu på torsdag men det känns ju lite tokigt att sätta igång när veckan ändå nästan är slut utan då är det bättre att man väntar till nästa vecka så man kan komma in i rutinerna som vanligt igen.
Nej annars har jag nog bara tagit det lungt i sommar och varit med päronen på lite mindre utflykter förutom till älgfarmen såklart som får räknas som den stora höjdpunkten.
Så man har fått se sommarnorrland och jag kan verkligen inte förstå varför så många ska dra härifrån just när naturen är som finast...visst att man kan vilja ha omväxling men varför egentligen ?
Tror det är många som går runt och är hemmablinda och inte vet vad som finns utanför dörren.Det kanske blir lite som att man inte ser skogen för alla träd men då tycker jag man ska ta sig en promenad eller en cykeltur längs en grusväg en sensommar kväll, känna doften av naturen och insupa alla härliga ljud.
Jag vet inte men för mig är det just så som svensk sommar ska vara  när den är som allra finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0