Morsning

 
 
Hejsan på er alla glada människor därute!
Jag hoppas att ni är glada trots förlusten mot Tyskland igår i Dam-VM.
Typiskt att en sådan bottenmatch skulle komma när det har gått så bra tidigare. Fast de släppte ju bara in ett mål men tyvärr räckte det.
Nåja nu var det inte om fotbollen jag hade tänkt skriva idag utan om den härliga gårddagen när vi var på kalas hos min syster. Hennes ena tös fyllde år och det var strålande väder så vi kunde sitta ute mest hela tiden. Dessutom satt jag och mös en lång stund med en av deras kattungar i hammocken trots min allergi. Nej ni behöver inte vara oroliga, jag hade tagit medicin innan vi åkte+att jag gick och tvättade av händerna några gånger + att jag bytte kläder när vi kom hem.
Men jag kunde i varje fall få mysa lite med Tess som hon kallas utan att min näsa korkade igen. Sedan är jag lite snuvig idag men jag undrar om det inte är timotejen som orsakar det nu.
 
Hon kom och hoppade upp själv och låg länge och sov bredvid mig. Tror hon tyckte det var skönt att inte behöva oroa sig över alla stojande barn.
Så här fin är hon när hon inte söker upp någon för att gosa.
Här är den andra kattungen som är kvar, också en liten hona som kallas för Iris. Hon är visserligen också gosig men inte på samma sätt som Tess utan hon tycker det är ännu mer skoj att jaga saker.
Hon är riktigt fin :) så jag har varit lite svag för henne men Tess plockade några poäng igår så syrran tyckte min allergi skulle försvinna(tänk om ja).
Syrrans fina gamla halvblod (29 år!)njuter av sommarbetet.

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh så söta!

2013-08-03 @ 14:22:42
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0