Köpt hus

Jo det är sant.
Jag har gått och köpt ett hus som jag tänker renovera.
Fast jag säger inte vilken typ av hus det är utan det får ni se på bilderna sedan. Hade egentligen tänkt ge bort det till min systers barn men nu får jag se hur det blir...de är ju rätt bra på att ha sönder saker(åtminstone de två yngsta) så det kanske får stå hos päronen så länge.
Började i alla fall med att grundmåla samtliga väggar invändigt så nu är båda rummen i undervåningen kala och tomma. Fast det ska ju bli ändring på det. Har planer för sovrummet också får jag se hur jag ska göra i hobbyrummet/finrummet.
Fast tanken är att hela huset, så småningom när jag får tag i en överdel ska gå i ett marint tema för det är snyggt tycker jag.Så jag kanske får renovera ett till åt syrrans barn då det blir mycket som är i mitt tycke i det här första huset sedan men då vet jag ju mer hur jag ska gå till väga.
Dessutom så tycker jag ju att det är roligt att pyssla så något projekt har jag jämt på gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0