Hejsan

Nu äntligen har andra delen av mitt projekt anlänt.
Men oj så dammigt det var. Fick börja med att rengöra alltihopa.
Småfuktade en tygtrasa som blev svart av all smuts. Skönt att det bara var att kasta bort den sedan i alla fall.
Funderar just nu på om jag ska låta golvet i finrummet uppe vara och bara göra om i de övriga rummen eller inte..svårt att avgöra det där men jag tycker golvet av minglasspinnar bli så mycket finare på något sätt. Får helt enkelt fundera lite till. Har ju ändå tre våningar att tänka på, men jag får ta rum för rum, det blir nog bäst så man inte tar sig vatten över huvudet. Plus att jag ska göra om utvändigt med men det får verkligen bli ett senare projekt med allt det andra i interiören som får komma före. Nej nu har jag kanske sagt för mycket redan men nu vet ni vad jag är upptagen med om jag inte syns till här.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0