Vinter

Samma kyla idag.
Imorse när jag tittade på termomentern innan jag gick på jobbet så stoden på -18 grader.
Så det var bara att pälsa på sig ordentligt med kläder, traska iväg och se glad ut. Fast man går ju som sagt inte ut mer än nödvändigt när det blir så här jättekallt.
Faktiskt så har jag det hellre kallt just nu och ordentlig vinter än tö,sol och vår. Det är så jobbigt när lövsprickningen på björkarna kommer igång och man ständigt går runt och är täppt i näsan på grund av pollenallergin.
Så man kan säga att jag föredrar vinter och höst för på sommaren är det alltid gott om gräsklipp o gräspollen som irriterar.
Fast jag är i alla fall glad att jag slipper ha astma även om jag för den skull är allergisk mot en del andra saker.
Men nog om detta tänkte fråga er om någon mer än jag har problem med att spela skriv autografer i chattrummen ?
Har haft så ett tag nu att fastän jag klickar på blocket när det snurrar så händer det inget. Provat på en annan dator och där funkade det utan problem men jag har juinte ändrat i några inställningar så varför kommer jag inte åt att klicka på dem när de snurrar ?
De andra sakerna fungerar normalt och utan problem så det är därför jag tycker det är konstigt varför det här inte skulle fungera
Får se om syrrans tös kommer idag istället för att gå ppå stan lite & fika.
Annars tänkte jag passa på att dammsuga och fortsätta gå igenom tapeterna till ims, kanske dyker upp ett smakprov senare,

Kommentarer
Postat av: Tilda

Ja, det går heller inte för mig. Jag har inte gjort någonting? Skumt!

Svar: Nej jo jag vet blir så irriterad :p vill ju kunna samla fame
None None

2013-01-14 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0