Vardag

Då var man tillbaka till vardagen igen.
Dags att kliva upp tidigt så man får ställa väckaren igen.
Fast på något sätt är det också skönt att vara tillbaka i det vanliga igen efter all god mat man har ätit &alla kalas man varit på.
Har hunnit med lite skidåkning och naturkigtvis följt Tour De Ski och skidskyttet på TV, inte för att man har några sådana mål , själv är man bara en glad hobbyåkare som gillar att få komma ut i naturen.
Var sådant där perfekt spårväder vid andra tillfället och såg massor av djurspår i snön bla efter älg och hare samt att rådjuren använder skidspåren flitigt som stigar.
Så det är roligt att se hur det händer andra saker runt husknuten när allt folk ligger och sover.
Men nu känner jag ett behov av att efter ha läst två inkommna kommentarer få skriva av mig lite igen:För det första så skit i om jag spelar msp, jag spelar för att det är roligt inte för att vissa ska hålla på atr hacka på mig pga ålder eller något annat, bara så ni vet får man inte trakassera folk enligt reglerna.
För det andra så tvingar jag ingen att läsa bloggen om den inte vill, jag säger bara att man borde läsa den eftersom jag skriver om msp men jag säger inte att ni SKA eller MÅSTE läsa den om ni inte vill, det däremot vore att tvinga folk och det är inget jag gör när jag säger borde som är mer som en rekomendation.
Tycker ni inte om den , låt bli attläsa då eller komma med taskiga kommentarer för dem tar jag ändå bara bort.
Men jag skriver ju om annat också vilket kanske leder till att bloggen blir bättre och mer personlig vilket jag hoppas att den är.
Dessutom tycker jag att det är skoj att fota och rita vilket leder till att jag visar upp en del av det som jag gör här och det hoppas jag att ni tycker är roligt.
Men samtidigt så tänker jag inte gå ifrån min grund och lägga in mer bilder utan gillar man inte att läsa, då kanske man inte ska kolla in min blogg alls eftersom jag gillar att skriva också.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Sjukt störigt, bara när man går in på youtube. Typ efter en video. All hat som kommer från människorna!
Vrf kollar dom ens?!
Om dom inte gillar det, skit i och lägg ner.
Man kan tänka en tanke, men inte säga. För det är en människa vi snackar om, ingen j... Sten?
Vi har känslor.
Awesome blogg Asså
Riktigt härlig att läsa!(;

Svar: Håller med i det du skriver man ser denna elakhet på nätet på så många andra ställen där folk kan kommentera.Varför tänker en del inte efter mer innan de skriver de där orden som faktiskt kan såra, det gäller både ungdomar&vuxna?Sedan tror jag inte media gör det lättare med alla ska utröstningsprogram, nej tack varför kan man inte acceptera varandras olikheter ist för att dra ner ngn annan i x:en &varför söker fler o fler barn och unga vuxna hjälp via bris ?
None None

2013-01-06 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0