Tvärtom

Idag är det verkligen ett tvärtomväder.
I alla fall om man ser till hur härligt det var igår.
Visserligen är det skönt med värmegraderna också men det är så trist med snöglopp och regn.
Nej jag måste säga att jag föredrar minusgraderna ändå för även om det blir lite väl kallt ibland kan man ju klä på sig.
Då tror jag att det är värre för djuren som har päls när det slår om så här - ena dagen och nollgradigt nästan plus den andra.
Tar i alla fall med mig kameran så får vi se om det blir några kort innan blötsnön kommer.
Annars så ska jag bara ta det lungt, fortsätta med mina teckningar som jag håller på med, blev lite fel på den ena igår så det måste jag försöka rätta till sedan också ska jag jobba på den andra som kommer att komma upp här när den är klar :)
Sims då ?, jo jag jobbar på med väggarna&tapeterna (det som brukar ta mest tid) snart klar för att bygga igen men jag måste ju återställa inventarierna i husen med.
Fast det går åtminstone framåt så ni vet det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0