Sortera och nytt

 
Äntligen börjar jag få någon ordning på alla mina pennor, åtminstone blyerts och kulspetsarna ligger så fint sorterade i varsin avdelning av mitt nya pennfack. Ja egentligen är det väl mer en necissär som jag köpt billigt på second hand , betalade 10 kr för den då jag behövde en ny då dragkedjan på mitt gamla gått sönder och pennorna trillade ut i väskan.
Dessutom så har den här ett fack på utsidan där jag kan stoppa mina små linjaler,sudd odyligt.
Så vid närmare eftertanke är den faktiskt perfekt för ändamålet och det är skönt att få lite koll på sakerna.
Nästa projekt jag har framför mig är att jag ska kolla igenom alla mina färgpennor som ligger lite här och var också men där har jag i alla fall ett pennfack redan.

Blev i alla fall äntligen klar med en skiss jag påbörjade för ett tag sedan. jag tror det här är rätt så likt en shetlandsponny eller vad säger ni ?
Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska göra en bakgrund också på den och jag vet inte hur skuggningen blev men jag är i alla fall nöjd så här långt :)
Vad jag ska göra idag ?, bara ta det lungt , rita lite och umgås med systerns ena tös.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så fin. Kan inte göra bättre själv.(:
Japp den liknar riktigt en shettis.(:

2013-01-09 @ 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0