Hoppas man får bli arg

Så börjar jag mitt första inlägg idag.
Hade tänkt göra ett snare om Sims men nu känner jag att jag måste få skriva av mig.
Jag tänker inte peka ut någon här men jag är irriterad på X som vi kan kalla henne.Först så fick jag höra av en annan att hon går runt och säger saker om mig så jag skickade ett meddelande till henne och undrade varför,
Varpå jag får en massa arga kommentarer från henne, bland annat så hotar hon med att hon har koden till min blogg och tänker logga in och skriva ett fult inlägg här.
Ni behöver dock inte oroa er, självfallet ger jag aldrig ut mina inloggningsuppgifter eller ens ledtrådar till dem åt någon.
Så jag fattar inte ens att hon håller på och hotar mig på detta sätt.
I synnerhet inte sedan det inte är första gången hon är taskig mot mig och hon har blivit avstängd förut.
Nuhar hon tydligen skapat två nya användare på sidan, en som hon låtsas vara snäll på men en är hon sitt rätta jag på.
Vill ni veta vem det är så skicka meddelande till mig på MSP så kan vi prata mer där men jag börjar förstå varför folk slutar om de råkar ut för sådana som X och det är bara tråkigt.
Jag kanske hade fel som trodde att sidan skulle handla om att ha roligt men jag tolererar inte när man säger vissa saker till eller om mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0