Snökonst

 
Nu ska ni få se vad jag ådstadkom i helgen.Brukar ju inte allt för sällan ge upp att görasaker i klibbsnön eftersom det sällan blir som jag har tänkt mig men nu var det verkligen ett undantag.
Kan ni gissa vad det här är ?
Jo tanken var att det skulle bli en my little pony i snö. Sådär nöjd med huvudet men kroppen blev ju faktiskt bara för lik, kunde säkert gjort det mer porträttlikt med men systerns ena tös ville gå in och spela dataspel så då fick det bli så istället.
Men det är åtminstone den bästa ponny/häst jag gjort i snö så här långt :) så vem vet mer vad det kan bli i vinter.
Tror jag kom på en listig plan till men den kan vi återkomma till sedan´när jag sett hur den fungerar men det händer helt klart vissa saker nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0