Hejsan svejsan

Hejsan på er alla.
Jo nu är jag här igen och för er som undrart var jag har hållit hus kan jag berätta att jag varit social med syskonbarnen i helgen+ att jag har haft lite känningar av huvudvärk så det är därför som ni kanske sett till mig mindre än vanligt här och på MPS.
Har helt enkelt passat på att vila mellan varven.
Såg på Melodifestivalen i Lördags och blev glatt överraskad av YOHIO från Sundsvall. Säga vad man vill om hans stil men låten var bara + i alla fall. Kul.
Sedan hann det också bli 5 km på skidor och nog märktes det att man inte åkt på ett tag men skönt att vara igång igen men jag får ändå se om rekordet ryker med tanke på att förkylningen/katarren höll i sig så länge som den gjorde.
Fast nu tänkte jag allt lyckas med att hålla mig frisk och jo jag har ju en hel del projekt på gång med.
Lyckades komma igång med ännu ett i helgen efter några försök men nu ser det riktigt lovande ut.
Återkommer till det sedan. Just nu ska jag bara mata bonnies och duscha. Sedan ska ni få se på några av helgens godbitar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0