Morgon på er!

Morgon på er allihopa.
Nej jag blåste inte bort förra veckan även om det var nära.
Dock så blev det en ofrivillig sovmorgon ena dagen för att Ivar hade slagit ut min klockradio. Typiskt men det var också det enda som hände turligt nog. Hörde ju hur han på andra ställen orsakat stora skador och fortfarande är många här i norr utan ström.
Är väl inte helt förvånad över det då man sett hur tätt träden står efter vissa ledningsgator och det kan ju vara farligt att vara ute och röja om det blåser fortfarande.
Annars har jag nog inte haft så mycket för mig i helgen. Pysslat på som vanlgit till största delen , varit lite social med min omgivning och sett en del på vintersporten som dragit igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0