Märkligt

Jag tycker att MSPs policy är lite märklig. Minst sagt. Har blivit avstängd x antal timmar bara för att jag skrev i vgd rutan att jag hade gjort ett nytt inlägg här på bloggen. Vet att man inte får länka men nog måste man ändå få säga att man har en blogg eller vad den heter. Det är inte att länka. För att göra en länk tycker jag att man måste skriva ut webbadressen också.
Eller har jag helt fel i mina tankebanor? Jag tycker inte att det är att länka bara för att man säger att man har en blogg eller vad den heter.Fast det är ju min åsikt.
Däremot så kom också en bra nyhet igår. Spår efter revirmarkerande vargar har hittats öster om Junsele.
Man har ännu inte funnit någon spillning så man kan ta prover men det verkar som om Sussi har gått och skaffat en nu kavaljer.Det vore i sådana fall roligt :) om vi ska få ett vargpar här i norr med.
Om de nu får vara ifred men man borde ju ha lärt sig något av tidigare försök att flytta henne.För vad gör ett par vargar mot flera tu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0